Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

На път

Нов карго маршрут ще насърчава пазара на луксозни стоки в Китай

Той ще свързва Сингапур и китайския остров Хайнан

Нов карго маршрут ще насърчава пазара на луксозни стоки в Китай

Снимка: Jason Alden/Bloomberg

Логистичното звено на Alibaba Group Holding пуска директни карго полети между Сингапур и китайския остров Хайнан в опит да засили доставките на луксозни стоки към ненаситните китайски купувачи, след като пандемията спря пътуванията по света, пише Bloomberg.

Cainiao Smart Logistics Network ще проведе първия директен полет от Сингапур до град Саня, пренасяйки безмитна козметика, обяви генералният мениджър на глобалната верига на доставките на Cainiao, в интервю за Bloomberg News.

Компанията планира да изпълнява до седем обратни полета седмично между Сингапур и южното пристанище за свободна търговия, като същевременно ще се стреми да отвори допълнителни товарни маршрути между Хайнан и други дестинации по света, като Япония и Южна Корея, които са популярни сред купувачите.

Ходът на Cainiao да пренесе повече чанти и часовници в Китай, докато купувачите разграбват бутиците за висок клас стоки, се случва в момент, в който компаниите бързат да изпълнят стратегиите си, за да се възползват от 110-те млрд. долара разходи за луксозни стоки в континенталната част. Преди пандемията да спре пътуванията по света, китайците пазаруваха повечето си луксозни продукти зад граница.

Още по темата

Скокът на разходите в Хайнан е особено важен за луксозни къщи, които разчитат на Азия като спасителен пояс за излизане от пандемията. LVMH, която притежава марките Louis Vuitton и Christian Dior, е генерирала почти половината от общите си приходи от Азия през първото тримесечие, а продажбите от региона, като се изключи Япония, са скочили с впечатляващите 86% на органична база.

Пазарът за луксозни стоки в Китай нарасна с 48% миналата година, след като ограниченията, свързани с коронавируса насърчиха вътрешното потребление, сочи доклад на Bain & Co. от декември. Консултантската фирма очаква този растеж да продължи, което означава, че Китай е все по-близо до това да си извоюва най-големия дял от пазара на луксозни стоки до 2025 г.

Пандемията помогна за постигането на целта на китайското правителство да върне разходите у дома, а усилия като тези на Cainiao ще помогнат за задържането им, дори и когато пътуванията бъдат възобновени.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари ()


Още от На път
TripAdvisor избра топ хотелите в света за 2021 г.